Набори для офісного переїзду


Порівняння товарів (0)


Набір для офісного переїзду двох робочих місць

Набір для офісного переїзду двох робочих місць

Комплект пакувальних матеріалів для переїзду двох робочих місць. До складу набору входять ідеально в..



2329.24грн з ПДВ: 2329.24грн

Набір для офісного переїзду одного робочого місця

Набір для офісного переїзду одного робочого місця

Стандартний набір для переїзду одного офісного робочого місця. Складається з готових комплектів коро..



1388.88грн з ПДВ: 1388.88грн

Показано з 1 по 2 з 2 (всього 1 сторінок)

Акції

Коробка подарункова шестикутна 180 х 180 х 140 мм, самозбірна.

Коробка подарункова шестикутна 180 х 180 х 140 мм, самозбірна.

Декоративна подарункова коробка з бантиком у формі правильного шестикутника. Діагональ – 180 мм. Кож..


10.00грн 20.22грн
Економія 10.22грн
з ПДВ: 10.00грн

Конверт з гофрокартону, 420 х 150 х 15 мм

Конверт з гофрокартону, 420 х 150 х 15 мм

Середній картонний конверт для поштового надсилання документації та кур'єрської доставки цінних папе..


12.32грн 14.75грн
Економія 2.43грн
з ПДВ: 12.32грн

Зарядна станція EcoFlow Delta 2 1800W (1024 Вт·год)

Зарядна станція EcoFlow Delta 2 1800W (1024 Вт·год)

У наш непростий час в електропостачанні можуть траплятися стрибки, перебої та навіть тотальні відклю..


46500.00грн 57000.00грн
Економія 10500.00грн
з ПДВ: 46500.00грн

Нові надходження

Кутник картонний захисний 40 х 40 х 2000 мм

Кутник картонний захисний 40 х 40 х 2000 мм

Захисний картонний куточок для транспортування та зберігання на складі всіх типів продукції, зокрема..



7.40грн з ПДВ: 7.40грн

Кутник картонний захисний 35 х 35 х 2000 мм

Кутник картонний захисний 35 х 35 х 2000 мм

Захисний картонний куточок для транспортування та зберігання на складі всіх типів продукції, зокрема..



4.24грн з ПДВ: 4.24грн

Папір тіш'ю 65 х 50 см (10 аркушів), рожевий неон

Папір тіш'ю 65 х 50 см (10 аркушів), рожевий неон

Папір тишею є натуральним матеріалом, адже виготовлятися з сульфатної біленої целюлози, що отримуєть..



30.00грн з ПДВ: 30.00грн

Хіт продажу

Коробка картонна 220 х 220 х 230 мм, самозбірна

Коробка картонна 220 х 220 х 230 мм, самозбірна

Квадратна картонна коробка для всіх видів упаковки. Універсальна споживча гофротара із тришарового м..


Оптові ціни:

23.95грн з ПДВ: 23.95грн

Коробка картонна 185 х 110 х 37 мм, самозбірна

Коробка картонна 185 х 110 х 37 мм, самозбірна

Самозбірна коробка невеликого розміру для упаковки подарунків та сувенірів. Зокрема, коробочка ідеал..


Оптові ціни:

7.13грн з ПДВ: 7.13грн

Коробка картонна 240 х 170 х 50 мм, самозбірна

Коробка картонна 240 х 170 х 50 мм, самозбірна

Невелика поштова коробка самозбірної конструкції для посилок будь-якої української пошти. Доступна д..


Оптові ціни:

12.50грн з ПДВ: 12.50грн


Набори для офісного переїзду

Продаємо комплекти пакувальних матеріалів для всіх типів офісного переїзду.

Компанія «Експрес Упаковка» пропонує за низькими цінами набори та комплекти пакувальних матеріалів для всіх типів офісного переїзду. Фахівці нашої компанії знають про офісний переїзд все, тому набори для офісного переїзду складені дуже ретельно та професійно. У них ви знайдете всі необхідні для успішного офісного переїзду пакувальні матеріали.


Офісний переїзд: як уникнути труднощів та ускладнень?

Кожна серйозна компанія та організація у процесі своєї діяльності прагне до зростання та розвитку. Кожен хоче досягти успіху, розширити поле своєї діяльності, збільшити можливості та доходи.

Процес зростання та розвитку компанії завжди супроводжується збільшенням штату співробітників, покращенням умов праці. Тому процес зміни офісного приміщення на більш просторе і комфортне є простою справою для всіх компаній, що розвиваються. Проте офісний переїзд – це не тільки радісний захід, який обіцяє нові можливості комфорту та розвитку. Перш ніж компанія почне функціонувати на повну потужність в нових умовах, завжди доводиться витрачати якийсь час на «обживання» нового офісу. Та й сам процес переїзду – клопіткий та нервовий захід, особливо коли немає часу до нього як слід підготуватися.

Правильне планування таких заходів – це завжди гарант успіху. Але успішне ділове життя завжди пов'язане з відсутністю вільного часу. Тому дуже часто переїзд до нового офісу виявляється справжнім головним болем і для керівництва, і для співробітників. Сумбур, забуті потрібні речі, втрата дорогоцінного часу – це лише мала частина того, у що може вилитися переїзд без належної підготовки.

Вирішенням усіх можливих проблем та неприємних несподіванок під час проведення офісного переїзду є правильне планування та правильний підбір пакувальних матеріалів. Якщо з плануванням все більш-менш зрозуміло, то якісно підібрані набори для офісного переїзду позбавлять вас багатьох проблем.

Для початку давайте розглянемо комплектацію та види наборів для офісного переїзду, представлені в каталозі інтернет-магазину «Експрес Упаковка», а потім розберемося, навіщо в комплект був включений той чи інший вид пакувального матеріалу і як він може бути корисним під час проведення офісного переїзду.


Комплекти для офісного переїзду за найнижчими цінами. Повна комплектація

Набори для офісного переїзду, які компанія «Експрес Упаковка» пропонує за низькими цінами за готівковий та безготівковий розрахунок, підійдуть для різних видів офісного переїзду. При складанні даних комплектів було враховано всі види робіт з проведення переїзду в новий офіс, було підібрано стандартні види пакувальних матеріалів, а також додано деякі додаткові види упаковки та допоміжних засобів. За допомогою наборів для офісного переїзду, представлених на сайті інтернет-магазину «Експрес Упаковка», ви зможете успішно перевезти до нового офісу будь-які офісні цінності та предмети.

До складу наборів для офісного переїзду від компанії «Експрес Упаковка» входять пакувальні матеріали для перевезення наступних предметів офісного побуту:

  • великогабаритні та малогабаритні меблі: офісні столи, стільці, шафи, тумби, етажерки та окремі полички з дерева, пластику, металу.
  • меблі для передпокоїв та гардеробів
  • сейфи, кейси та інші типи офісних предметів для зберігання цінностей
  • оргтехніка, техніка з рідкокристалічними екранами, техніка нестандартних габаритів та техніка з будь-яким типом поверхні
  • комплектуючі та знімні частини офісної техніки
  • м'які меблі зі стандартними та чутливими типами оббивки
  • настільні, настінні та стельові освітлювальні прилади: лампи, люстри, абажури та інші види світильників
  • крихкі предмети, що б'ються: дзеркала, скла і т.п.
  • настільні приналежності, девайси та аксесуари для робочого процесу
  • журнали, книги, документи, цінні папери
  • офісні аксесуари та предмети меблювання нестандартної форми та конструкції

Слід зазначити, що за бажанням клієнта до складу набору можуть бути включені пакувальні матеріали для будь-яких інших предметів. Щоб у ваш комплект для офісного переїзду була додана та чи інша упаковка в потрібній кількості, вам достатньо при виконанні замовлення просто повідомити менеджера, що працює з вашим замовленням, про своє бажання. Переформатування набору для офісного переїзду та його повна комплектація за вашими умовами триватиме не більше години.


Офісний переїзд: яка потрібна упаковка?

При формуванні комплектів для переїзду, представлених на сайті інтернет-магазину «Експрес Упаковка», ми відштовхувалися від двох основних побажань наших клієнтів:

  • офісні предмети та цінності, що перевозяться, повинні бути надійно упаковані та захищені від будь-яких небезпек і форс-мажорів.
  • всі упаковані предмети повинні бути належним чином підготовлені для зручного, швидкого та ефективного вантажоперевезення та занесення безпосередньо до нового приміщення

Виходячи з даних завдань, набори для офісного переїзду були укомплектовані такими видами пакувальних матеріалів:

  • чотириклапанні картонні коробки з тришарового та п'ятишарового гофрованого картону
  • картонні короби з кришкою та/або висічкою під ручки з тришарового та п'ятишарового гофрованого картону
  • стрейч плівка
  • скотч-плівка з печаткою
  • пакувальна скотч-плівка прозора або коричнева
  • диспенсер для пакувального скотчу
  • пакувальний папір
  • перманентний маркер
  • повітряно-бульбашкова плівка
  • крафт-папір підвищеної міцності
  • двошаровий гофрований картон
  • вакуумні пакети
  • картонні піддони та палети
  • поліпропіленові мішки
  • наклейки та самоклеючі етикетки
  • господарський шпагат різного намотування
  • канцелярські ножі та самоклеючі пакети
  • рукавички з ПВХ точкою


Набори для офісного переїзду одного робочого місця

Вид упаковки

Можливі модифікації

Матеріал

Тип матеріалу

Кількість

Картонна коробка
  • чотириклапанна
  • з кришкою
  • з висіканням під ручки
  • тришаровий гофрокартон
  • п'ятишаровий гофрокартон
  • Т-21
  • Т-22
  • Т-23
  • Т-24
  • Т-25
  • П-30
  • П-31
  • П-32
  • П-33
  • для дрібних речей – 3
  • для середніх речей - 1

Стрейч-плівка у рулоні
  • ширина рулону 50 см
  • ширина рулону 25 см
  • щільність 17 мкм
  • щільність 20 мкм
  • прозора
  • жовта
  • червона
  • чорна
  • синя

  • поліетилен
  • поліпропілен
  • полівінілхлорид (ПВХ)

  • поліетилен низької щільності (LDPE)
  • лінійний поліетилен низької щільності (LLDPE)

1 шт
Скотч-плівка у рулоні
  • прозора
  • коричнева
  • з печаткою «Обережне скло»
  • з печаткою «Короб №…»

поліпропілен
  • прозора чи коричнева – 1 шт
  • з печаткою – 1 шт

Диспенсер для скотчу



1 шт
Маркер перманентний
  • чорний
  • червоний
  • синій
  • жовтий
  • зелений

на спиртовій основі 1 шт


Набір для офісного переїзду двох робочих місць

Вид упаковки

Можливі модифікації

Матеріал

Тип матеріалу

Кількість

Картонна коробка
  • чотириклапанна
  • з кришкою
  • з висіканням під ручки
  • тришаровий гофрокартон
  • п'ятишаровий гофрокартон
  • Т-21
  • Т-22
  • Т-23
  • Т-24
  • Т-25
  • П-30
  • П-31
  • П-32
  • П-33
  • для дрібних речей – 6 шт
  • для середніх речей – 4 шт
Стрейч-плівка у рулоні
  • ширина рулону 50 см
  • ширина рулону 25 см
  • щільність 17 мкм
  • щільність 20 мкм
  • прозора
  • жовта
  • червона
  • чорна
  • синя
  • поліетилен
  • поліпропілен
  • полівінілхлорид (ПВХ)
  • поліетилен низької щільності (LDPE)
  • лінійний поліетилен низької щільності (LLDPE)
1 шт
Скотч-плівка у рулоні
  • прозора
  • коричнева
  • з печаткою «Обережне скло»
  • з печаткою «Короб №…»
поліпропілен

  • з печаткою «Обережне скло» - 1 шт
  • з печаткою «Короб №…» - 2 шт
Диспенсер для скотчу



1 шт
Маркер перманентний
  • чорний
  • червоний
  • синій
  • жовтий
  • зелений

на спиртовій основі
1 шт
Пакувальний папір у листах
  • ширина – 840 мм
папір щільність – 80 гр/м2 10 шт

Упаковка для офісного переїзду: як вибрати?

Пакувальні матеріали для офісного переїзду одного, двох, трьох або більшої кількості робочих місць повинні насамперед вирішувати проблему збереження офісних предметів під час транспортування, а також наскільки можна бути універсальними, підходящими під кілька типів завдань.

Щоб правильно підібрати склад пакувальних матеріалів для офісного переїзду, розглянемо на практиці всі етапи даного заходу і на прикладі виявимо необхідні пакувальні матеріали для офісного переїзду.

  1. На першому етапі проводиться планування офісного переїзду, складання списку речей, що перевозяться, і підбір необхідних пакувальних матеріалів.
  2. На другому етапі проводиться демонтаж офісних меблів та обладнання, а також їх підготовка до транспортування. Так, комп'ютери та інша оргтехніка є досить вимогливими до умов перевезення, тому їх слід ретельно упакувати у міцні картонні коробки та проклеїти скотчем. Для упаковки телевізорів, планшетів, моніторів комп'ютера та іншої техніки з чутливим типом поверхні слід скористатися повітряно-пухирчастою плівкою та стрейч-плівкою. Дані пакувальні плівки захистять від ударів, бруду, пилу та будь-яких механічних пошкоджень.
  3. Третій етап полягає в упаковці настільного приладдя, аксесуарів та особистих речей персоналу. Їх слід пакувати в індивідуальні коробки із тришарового або п'ятишарового гофрованого картону – залежно від загальної тяжкості вантажу в одній коробці.
  4. Четвертий етап – це маркування. Усі упаковані предмети офісного побуту слід ретельно промаркувати. Для цього підійде перманентний маркер, спеціальні наклейки або стики, скотч-плівка з печаткою.
  5. П'ятий етап – це безпосередньо транспортування. Як правило, транспортні компанії мають повністю підготовлені автомобілі для таких переїздів. Проте, як то кажуть, довіряй, але перевіряй. Тому обов'язково перевірте, щоб усі офісні предмети були упаковані на окремі стільникові піддони або палети та надійно закріплені у кузові автомобіля за допомогою господарської нитки, або шпагату.
  6. Шостий етап – це вивантаження та складання та розстановка офісних цінностей у новому приміщенні. Докладно цей етап ми не описуватимемо. Скажімо, про головне. Під час проведення такого роду робіт після вантажоперевезення звертайте увагу на маркування упакованих предметів та звіряйте її із заздалегідь складеним вами списком офісних речей. Також рекомендуємо вам не позбавлятися відразу ж використаної упаковки. Так, наприклад, картонні коробки і піддони можуть бути використані надалі в різних цілях.
Часті запитання
→ Найдешевші 😊 товари категорії Набори для офісного переїзду:
Набір для офісного переїзду одного робочого місця,
Набір для офісного переїзду двох робочих місць
→ Найдорожчі💋 товари💸 категорії Набори для офісного переїзду:
Набір для офісного переїзду двох робочих місць,
Набір для офісного переїзду одного робочого місця
→ Найпопулярніші товари 🔥 у категорії Набори для офісного переїзду:
Набір для офісного переїзду одного робочого місця,
Набір для офісного переїзду двох робочих місць
→ Середня вартість товарів♕ у категорії Набори для офісного переїзду - 1859.06грн
👉Діапазон цін: от 1388.88грн до 2329.24грн
Ціни у групі набори для переїзду й на набори для офісного переїзду в 2024 році
Назва Ціна
Набір для офісного переїзду двох робочих місць 2329.24грн
Набір для офісного переїзду одного робочого місця 1388.88грн